Info Contact Blog Informaţii & Comenzi / Telefon: +40-761-10-30-60 / E-mail: contact@mykids.ro
Produse
Buna ziua,
Contul meu
Intra in cont
Nu ai cont? Click aici
Coşul meu (0) Nu ai niciun produs in cos! Total 0 produse
Nu ai niciun produs in wishlist! Total 0 produse
Buna ziua,
Contul meu
Intra in cont
Nu ai cont? Click aici
Coşul meu (0) Nu ai niciun produs in cos! Total 0 produse
Nu ai niciun produs in wishlist! Total 0 produse
Produse Oferte speciale Branduri Produse Contact
Info
Livrare Contul meu Garantii si service Intrebari frecvente Reclamatii Vanzari Corporate Companie
Suport
Program: L-V : 9:00 - 17:00
 Telefon:0761.10.30.60
Intrebari frevcente

1. Am primit un produs defect, ce trebuie sa fac?
Ne contactati telefonic la numarul 0761.10.30.60 sau pe e-mail la adresa service@mykids.ro pentru a ne instiinta si pentru a va inlocui produsul in cel mai scurt timp posibil.
2. Cum pot trimite produsul in service?
Produsul se poate trimite in service dupa notificarea prealabila a vanzatorului prin e-mail la adresa service@mykids.ro sau telefonic la nr. 0761.10.30.60. Trimiterea produsului se va face prin curier la adresa: Oradea, Calea Borşului nr. 45, jud. Bihor.
3. Cum verific daca produsul este eligibil pentru retur?
Cumparatorul are dreptul prin lege, sa renunte la produsele cumparate fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cumparatorul trebuie sa notifice Mykids.ro in cel mult 14 zile calendaristice de la primirea produsului. In cazul in care ultima zi a termenului este o zi nelucratoare, se prelungeste termenul pana la urmatoarea zi lucratoare. In urma notificarii, cumparatorul va trebui sa expedieze produsul in cauza in termen de cel mult 14 zile de la data trimiterii formularului de retur.
Produsele folosite sau care au urme de uzura nu pot fi returnate.
Toate produsele pe care doriti sa le returnati trebuie sa fie in aceeasi stare in care au sosit la Dumneavoastra. Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre Dumneavoastra, au urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice/electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.
Produsele trebuie returnate in ambalaj corespunzator (in cazul in care exista ambalajul original – va rugam sa le trimiteti astfel impachetate), insotite de etichetele initiale, intacte, certificatul de garantie in original, emis de producator/distribuitor si toate documentele cu care au fost livrate.
Daca produsele livrate au fost insotite de eventuale cadouri, cand returnati produsele trebuie sa returnati si cadourile.

Cardurile cadou nu pot fi returnate.
4. In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat?
Dupa receptie, produsul returnat va fi verificat de echipa Service MyKids.ro. Daca produsul corespunde conditiilor de returnare, MyKids.ro va rambursa contravaloarea produsului in termen de 10 zile de la receptia produsului.
5. Nu am primit factura sau certificatul de garantie, cum procedez?
Ne contactati telefonic la numarul de telefon 0761.10.30.60 sau prin e-mail la adresa comenzi@mykids.ro, vom clarifica si solutiona situatia in cel mai scurt timp posibil.
6. Nu sunt multumit de produs. Cum procedez pentru retur?
Ne instiintati cu privire la acest aspect prin telefon la numarul 0761.10.30.60 sau prin e-mail pe adresa service@mykids.ro.
Costurile de expediere la returnarea unui produs vor fi suportate de catre cumparator, cu exceptia situatiei in care MyKids.ro si-a dat acordul in prealabil ca produsul sa fie expediat cu plata la destinatar.
Cumparatorul are dreptul prin lege sa renunte la produsele cumparate fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cumparatorul trebuie sa notifice MyKids.ro in cel mult 14 zile calendaristice de la primirea produsului. In cazul in care ultima zi a termenului este o zi nelucratoare, se prelungeste termenul pana la urmatoarea zi lucratoare. In urma notificarii, cumparatorul va trebui sa expedieze produsul in cauza in termen de cel mult 14 zile de la data trimiterii formularului de retur. Produsul poate fi returnat personal sau prin intermediul agentilor de curierat.
Din suma rambursata se vor deduce in mod obiectiv costurile suportate de MyKids.ro pentru livrarea acelui produs si valoarea eventualelor bonusuri si discounturi aplicate pentru achizitionarea pachetului promotional care include produsul returnat. Costurile de expediere la returnarea unui produs vor fi suportate de catre cumparator, cu exceptia cand MyKids.ro si-a dat acordul in prealabil ca produsul sa fie expediat cu plata la destinatar.

MyKids.ro nu va prelua produsele returnate in urmatoarele conditii:
1. Produsul este returnat prin alte agentii de curierat sau intermediari decat cel prin care produsul a fost expediat catre cumparator;
2. Coletul sau continutul acestuia prezinta deteriorari cauzate in urma transportului;
3. Coletul a fost expediat cu plata la destinatar;
4. Coletul a fost expediat cu specificare de ramburs. Coletul este proprietatea celui care expediaza pana la momentul preluarii de catre destinatar.
7. Pot aduce personal produsul in service?
Produsul il puteti aduce personal in service la una din adresele de mai jos:
Oradea: Calea Borşului nr. 45 sau str. Erofte Grigore nr. 3, bl. AN 34, parter
Cluj-Napoca: Bld. Muncii nr. 221, parter
8. Pot folosi banii proveniti in urma unui retur pentru o comanda noua?
Da, banii proveniti in urma unui retur pot fi utilizati pentru achizitionarea unui nou produs aflat pe site-ul www.mykids.ro
9. Cum pot anula sau modifica o comanda activa?
Pentru anularea sau modificarea unei comenzi ne puteti contacta telefonic la numarul de telefon 0761.10.30.60 sau prin e-mail la adresa comenzi@mykids.ro.
10. Am primit coletul incomplet, imi lipsesc anumite accesorii. Cum procedez?
Ne contactati telefonic la numarul de telefon 0761.10.30.60 sau pe adresa de e-mail service@mykids.ro pentru a solutiona situatia in cel mai scurt timp posibil.
11. Am primit produsul deteriorat. Cum procedez?
Ne contactati telefonic la numarul 0761.10.30.60 sau pe adresa de e-mail service@mykids.ro pentru a remedia situatia in cel mai scurt timp posibil.
12. In cat timp este reparat un produs defect?
Un produs defect se va repara in maximum 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a intrat in posesia produsului defect.