Info Contact Blog Informaţii & Comenzi / Telefon: +40-761-10-30-60 / E-mail: contact@mykids.ro
Produse
Buna ziua,
Contul meu
Intra in cont
Nu ai cont? Click aici
Coşul meu (0) Nu ai niciun produs in cos! Total 0 produse
Nu ai niciun produs in wishlist! Total 0 produse
Buna ziua,
Contul meu
Intra in cont
Nu ai cont? Click aici
Coşul meu (0) Nu ai niciun produs in cos! Total 0 produse
Nu ai niciun produs in wishlist! Total 0 produse
Produse Oferte speciale Branduri Produse Contact
Info
Livrare Contul meu Garantii si service Intrebari frecvente Reclamatii Vanzari Corporate Companie
Suport
Program: L-V : 9:00 - 17:00
 Telefon:0761.10.30.60
Transportul - livrarea

Statusul unei comenzi

Comenzile inregistrate pe www.mykids.ro pot fi urmarite direct din contul tau, accesand “Istoric comenzi si facturi”. De asemenea, vei primi prin email cu informatii despre evolutia fiecarei comenzi plasate. Tot in “Istoric comenzi” poti vedea comanda detaliata accesand comanda.

Livrarea

In Oradea

Livrarile in Oradea se fac in cel mai scurt timp posibil de la confirmarea comenzii pentru produsele cu status “In stoc”.
Livrarile se fac de luni pana vineri intre orele 9:00-17:00.
Livrarea se face GRATUIT pentru comenzile a caror valoare totala depasesc suma de 300 lei, indiferent de numarul de produse comandate, dimensiunea sau greutatea acestora.
Pentru comenzile cu valoare totala mai mica de 300 lei, se percepe o taxa de curier fixa in valoare de 9 lei, indiferent de numarul de produse comandate, dimensiunea sau greutatea acestora.
NOTA: Pot aparea intarzieri cauzate de: epuizarea stocului aflat in magazin, probleme tehnice interne sau factori externi. 

In tara

Livrarile in tara se fac in cel mai scurt timp posibil de la primirea e-mail-ului de informare ca s-a efectuat expedierea coletului.
Livrarea se face GRATUIT in tara pentru comenzile a caror valoare totala depasesc suma de 300 lei, indiferent de numarul de produse comandate, dimensiunea sau greutatea acestora.
Pentru comenzile cu valoare totala mai mica de 300 lei, se percepe o taxa de curier de 9 lei.
NOTA: Pot aparea intarzieri cauzate de: epuizarea stocului aflat in magazin, probleme tehnice interne sau factori externi.

Din magazinele MyKids.ro
Puteti ridica comenzile plasate online din magazinele MyKids.ro (Oradea si Cluj-Napoca).

My Kids Oradea
De luni pana vineri intre orele 9-19 si sambata intre orele 9-14.

My Kids Cluj-Napoca
De luni pana vineri intre orele 9-19 si sambata intre orele 9-16.

Informatii utile

La preluarea coletului, este obligatorie verificarea integritatii ambalajului pentru a vedea daca nu exista deteriorari cauzate de transportul necorespunzator. Cumparatorul are dreptul sa refuze un colet deteriorat, cu conditia sa intocmeasca un PROCES VERBAL in acest sens, in PREZENTA agentului de curierat. Daca agentul pleaca si cumparatorul nu a verificat integritatea ambalajului, nici vanzatorul, nici curierul nu pot fi trasi la raspundere pentru eventualele deteriorari, rupturi, crapaturi sau alte defectiuni ale coletului cauzate de transportul necorespunzator. Va rugam insistent sa verificati cu ATENTIE AMBALAJUL COLETULUI IN PREZENTA AGENTULUI DE CURIERAT.
Timpii de livrare sunt valabili din momentul confirmarii comenzii si exceptand zilele nelucratoare.
Nu se percepe taxa de transport pentru comenzile ridicate din magazinul MyKids.ro.
Puteti cere informatii sau modificari asupra comenzilor dvs. accesand numarul de telefon 0761.10.30.60 si/sau la adresa de e-mail comenzionline@mykids.ro.
In cazul livrarilor prin curierat rapid este recomandat ca dupa receptionarea comenzii, produsul (produsele) sa fie verificate pentru a nu prezenta defectiuni fizice cauzate de transport. Este recomandat ca verificarea sa fie facuta cat mai repede dupa receptionarea comenzii, iar sesizarea facuta in maxim 24 de ore la adresa de e-mail: service@mykids.ro. Sesizarea trebuie sa contina informatii despre comanda, despre starea produsului si de preferat cateva poze cu produsul/ambalajul cu probleme.

Modalitatea de plata

Daca ai achitat comanda online si ai decis returnarea coletului in urma deschiderii si constatarii ca produsele nu se prezinta in stare perfecta, suma achitata online va fi restituita in contul din care ati efectuat plata.